Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...
Wybierz serwis
HotelManager.pl
Strona Główna
W Twoim Hotelu
Gastronomia hotelowa
SPA i rozrywka w hotelu
Czystość w hotelu
Nowe technologie
Architektura i design
Wyposażenie
Obsługa klienta
ISO & HACCP w hotelu
Zarządzanie
Marketing hotelu
Inwestycje hotelowe
Hotel – m...
\"Hotel Solutio...
Finansowanie ob...
Pięć łódzkich h...
Finanse i Ubezpieczenia
Prawo
Forum
Wywiad z ...
Forum dyskusyjne
Media i Komunikacja
Targi i wystawy
Konkursy i pokazy
Wydawnictwa branżowe
Encyklopedia
Produkty dla hotelu
Firmy dla hotelu
Hotele w Polsce
Restauracje w Polsce
Who is who
Stowarzyszenia
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Elektronika S.A.
Iguana - Gastro
Demi Co.
RM Gastro
Senso Gastro
RATIONAL Sp. z o.o.
Kwintet Polska
POSbistro
ABC Espresso
Cryogen
Artykuły spożywcze
Caffetea
Sokołów
Nektar Natura
Uzdrowisko Wysowa S.A....
Barry Callebaut
Lemonia
Makro Cash & Carry
Belfood
Secpol
Iglotex
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Inwestycje hotelowe
Hotel – mile widziany...


 
Rynek hotelarski mimo lekkiej zapaści w 2009 roku, wydaje się rozkwitać ostatnimi czasy. Wszystkich podróżujących i korzystających z usług hotelarskich to z pewnością ucieszy, bo i dostępność lepsza i ceny bardziej konkurencyjne. Ale do osiągnięcia wskaźników europejskich jeszcze wiele nam brakuje: w naszym kraju liczba miejsc noclegowych na 10000 mieszkańców nie przekracza 50. Dla porównania w Czechach wynosi 200, na Słowacji 100. Możemy się więc pocieszyć, że jest jeszcze duży potencjał dla inwestorów, którzy dopiero planują lub rozpoczynają budowę hotelu. Według Manager Magazine w Polsce brakuje hoteli dwu - i trzygwiazdkowych. Jak ma się do tego fakt, że właściciele takowych wcale nie odnotowują 100% obłożenia? Otóż kwestia lokalizacji, lokalizacji, lokalizacji a potem marketingu i promocji, dotarcia do potencjalnego klienta a często również utrzymania odpowiedniego standardu.
 
Samemu trudno zapewnić to wszystko na odpowiednim poziomie. Co więcej właściciel często nie jest w stanie świeżym okiem spojrzeć na swój Hotel, odnaleźć luki, niedociągnięcia. W Europie a już na pewno w Stanach Zjednoczonych właściciele hoteli już dawno przekonali się o tym, że tego czego oni nie są w stanie sami zapewnić, zapewni tzw. Operator. Mowa o franczyzie.

Franczyza – co to za twór?

To forma współpracy niezależnych prawnie i finansowo podmiotów, w ramach której Franczyzodawca udziela licencji na markę oraz przekazuje wiedzę o prowadzeniu biznesu w ciągu całego okresu obowiązywania umowy a Franczyzobiorca przestrzega wspólnych dla całej sieci zasad prowadzenia biznesu i wnosi opłaty franczyzowe.

Franczyza – same korzyści

  • Możliwość zwiększenia obłożenia dzięki:  
    • umowom zawartym przez Operatora z firmami kierującymi swoich pracowników do obiektów należących do sieci
    • skutecznym akcjom promocyjnym prowadzonym na skalę ogólnopolską
    • uznanej marce utrzymującej jednolity standard pokoi, obsługi, zasad, cen
    • internetowemu systemowi rezerwacji on-line
  • Bezpieczeństwo dzięki współpracy z solidnym partnerem oraz doradcą, doświadczonym w zarządzaniu obiektami hotelowymi i gastronomicznymi
  • Korzystne warunki i ceny zakupu towarów niezbędnych do funkcjonowania obiektu dzięki globalnym umowom podpisanym z kwalifikowanymi dostawcami (środki chemiczne, wyposażenie, produkty spożywcze itp.)
  • Szkolenia branżowe i sprzedażowe, doradztwo ekonomiczno-prawne, wsparcie organizacyjne.

Po stronie Franczyzodawcy

  • Promocja sieci, rozpowszechnianie informacji o sieci i obiektach znajdujących się w sieci
  • Dbanie o dobry wizerunek i pozytywną świadomość marki
  • Tworzenie i stałe poszerzanie grupy klientów korporacyjnych
  • Zapewnienie centralnego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie obiektami i siecią
  • Zapewnienie szkoleń, przekazywanie know-how

Prawdy i mity

  • Partnerstwo a nie „zaprzedanie”
  • Niezależność gospodarcza, prawna i organizacyjna
  • Przekonanie o wspólnych korzyściach

Firma ComfortExpress tworzy sieć hoteli ekonomicznych i restauracji w Polsce. Idea zaproponowanego przez firmę przedsięwzięcia polega na stworzeniu sieci obiektów noclegowych ComfortExpress na terenie całej Polski i Europy, ze szczególnym uwzględnieniem dróg szybkiego ruchu oraz obrzeży miast, lotnisk, dworców.

ComfortExpress prowadzi działalność operacyjną i marketingową obiektu hotelowego w zakresie:

1.    Opracowania indywidualnych i sieciowych planów marketingowych oraz wdrożenie tych planów co ma  istotne  przełożenie na sprzedaż miejsc noclegowych.
2.    Wsparcia sprzedaży miejsc noclegowych w obiektach hotelowych
3.    Współpracy z wyselekcjonowanymi, doświadczonymi w branży HORECA dostawcami oferującymi dłuższe okresy gwarancji i atrakcyjne warunki współpracy.

Własny hotel i restauracja? Nie wyważaj otwartych drzwi! Przystąp do sieci!



ComfortExpress S.A.
ul. Sprawiedliwości 6
05-800 Pruszków
tel./fax  (22) 730 44 77
tel: 519 513 213
e-mail: hotele@comfortexpress.pl
www.comfortexpress.pl

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.



 Wersja do druku         Poleć znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: PAPSTAR Lunch24.pl Manitowoc Foodservice Convotherm Fondis M&M Gastro Na Lunch M. Ferber Wypożyczalnia Sprzętu Cateringowego 007Gastro.pl Winterhalter Gastronom Polska Demi Co. HellCold Voigt Steinberg RM Gastro Caffetea Zakłady Chemiczne EmiChem P.P. Gaspol Gorbi Tech - Prim Espiga Mazowiecka Grupa Szkoleniowo – Doradcza Iguana - Gastro Cryogen Barson Iglotex LMS Online Sp. z o.o. RATIONAL Sp. z o.o. Belfood Lemonia
Copyright by Gastrona.pl 2000